uena هند رژیم غذایی متعادل برای نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

uena هند رژیم غذایی متعادل برای نفروپاتی دیابتی

بوئنا، نیوجرسی هند رژیم غذایی متعادل برای نفروپاتی دیابتی بیش از یک میلیارد نفر در هند، به طوری که تعداد بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بسیار بزرگ است. برنامه رژیم غذایی سالم برای مدیریت نفروپاتی دیابتی مفید است. چه نوع رژیم غذایی هند خوبی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است؟

هند یک کشور با سابقه ای طولانی است، بنابراین تقریبا همه غذاهای رایج در جهان را می توان در این دوره India.Por یافت همچنین دارای برخی از مواد غذایی منحصر به فرد و یا نمک و فلفل مانند کاری، زولبیا، پوری PANI، و غیره .Frente بسیاری از غذاهای خوشمزه، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید با دقت انتخاب کنید چه چیزی برای خوردن.

توسعه یک رژیم غذایی کلیه دوستانه طرح، بیماران باید با توجه به مصرف پروتئین، سدیم، پتاسیم، فسفر و چربی پرداخت. اگر بیماری کلیوی است از دیابت ایجاد می شود، قند باید در نظر گرفته شود.

چه در مورد پروتئین؟

پروتئین را می توان در دو نوع از مواد غذایی یافت: مقدار زیادی پروتئین از منابع حیوانی، از جمله ماهی، شیر، گوشت گاو، مرغ، مرغ، میگو، تخم مرغ، محصولات لبنی، و غیره. مقدار کمی از پروتئین می آید از منابع گیاهی مانند نان، غلات، حبوبات، سبزیجات و میوه جات. همه این غذاها را می توان در هند یافت می شود. با توجه به شرایط بیماری از بیماران، پزشکان را تعیین خواهد کرد چه نوع و چگونه پروتئین بسیار شما باید بخورند.

چه در مورد سدیم؟

در هند، بسیاری از غذاهای کاملا شور، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بنابراین باید این alimentos.Además جلوگیری از، مصرف سدیم خود را باید بین 1000-4000 میلی گرم در روز باشد. اگر شما دارای فشار خون بالا و یا تورم، مصرف سدیم باید از 2000-3000 میلی گرم در روز خودداری کنند.

چه در مورد پتاسیم و فسفر؟

اگر کلیه ها می تواند فسفر اضافی و پتاسیم در بدن را از بین بردن، بیماران باید کنترل ingesta.De خود را در غیر این صورت نیست، باید از مصرف آنها از پتاسیم و فسفر محدود می کند.

چه در مورد قند؟

به منظور کنترل قند خون و جلوگیری از بدتر شدن نفروپاتی دیابتی، بیماران به طور کامل باید قند اجتناب کنند.

برنامه ریزی دقیق از رژیم غذایی هند برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید شرایط pacientes.Para گرفتن برنامه رژیم غذایی فرد بیماری بستگی دارد، شما می توانید بیماری توضیحات خود را در انجمن های زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: